clik disini

My Blog List

clik here

Sunday 24 July 2011

Rahsia bangsa melayu bangsa terbilang akhir zaman

Berita yang Tuhan simpankan untuk umat akhir zaman ialah rumpun bangsa Melayu akan menjadi empayar melalui Islam tidak lama lagi.

Peristiwa itu akan bermula di kurun ini, berlakunya adalah seperti mana yang pernah berlaku kepada bangsa Arab, 1500 tahun yang lalu dan juga kepada bangsa Turki 800 tahun yang lalu.

Empayar Islam kali ke 2 ini akan diterajui oleh bangsa kita, rumpun bangsa Melayu. Ini bukan angan2 tetapi adalah satu kenyataan yang telah diisyaratkan melalui lidah Rasulullah untuk umat Islam akhir zaman.

Dalam sebuah hadis, Rasulullah SAW telah menggambarkan bahawa Allah telah menyiapkan satu pelan pemerintahan dunia mengikut urutan berikut.

Yang pertama :Zaman Kenabian, iaitu pemerintahan Rasulullah SAW.
Yang kedua : Zaman Kekhalifahan yang pertama iaitu pemerintahan Khulafaur Rasyidin,
Yang ketiga : Zaman Fitnah – pemerintahan raja2..
Yang kempat: Zaman Penzaliman iaitu pemerintahan diktator dan demokrasi.
Yang kelima: Zaman Kekhalifahan Kedua yang berjalan di atas zaman kenabian iaitu Zaman Pemerintahan Imam Mahdi dan Nabi Isa as.

Janji Allah ini merupakan suatu khabar gembira untuk negara dan bangsa Melayu.

Tuhan memilih kebangkitan ini berlaku di tangan kita, apakah kita sedar atau tidak, bersiap atau tidak, setuju atau tidak, namun janji Allah pasti akan berlaku.

Tuhan telah menggilir2kan di kalangan bangsa2 di dunia baik di dunia Barat mahupun di Timur untuk menguasai dunia. Inilah sunnatullah atau fakta sejarah yang tidak dapat dinafikan.

Popular Posts

clik here