clik disini

My Blog List

clik here

Thursday 21 July 2011

aku story.com MERINTIS KEARAH BLOGGER TERBAIK

Asslamualaikum.TQ kepada pembaca aku story.com,aku story.com adalah sebagai platform terbaru aku dalam menimba ilmu alam maya yang sanggat luas seperti mana juga alam ni.So denggan kedatangan aku sebagai blogger baru akan diterima semua pihak.Aku story.com bukan sahaja berkisahkan tentang diri aku malah semua orang yang aku jumpa kat mana-mana je di dunia ini,walaupun tidak bertentang mata cukuplah di alam maya ini.selain itu juga aku story.com akan memaparkan entri-entri yang menarik dalam pelbagai cerita,seperti hiburan,dunia dan tempatan,sukan dan agama. 

Aku sangat berterima kasih jika ada pihak yang mahu menyatakan pendapat atau pandangan mengenai blog ini untuk meningkatkan lagi kualiti dan persembahan blog yang lebih baik,sejajar denggan matlamat aku mahu menjadikan blog aku story.com terhanggat di alam blogger mahupun nyata.Antara blogger yang aku respect dan menjadi perhatian aku agar setaraf dengan mereka adalah 2daybloggger,beutifulnara,bloggerkereta dan beberapa lagi.Mungkin agak sukar untuk berjaya seperti mereka tapi dengan usaha pasti boleh.So kepada kawan-kawan blogger jadilah yang terbaik dalam berblogging bukan hanya sekadar suka-suka.Pasti ada ganjaran yang lumyan jika anda lebih serius dan berkomitmen.

adios dari aku.

Popular Posts

clik here