clik disini

My Blog List

clik here

Monday 18 July 2011

Gosip perkahwinan Marsha hanyalah propa

marsha kahwinMyGosip pun terkejut dengan gosip perkahwinan Marsha Milan Londoh yang diadakan di FRIM, Kuala Lumpur pada hari ahad yang lalu… Gosip yang kami baca di Murai tu memang agak mengejutkan, takkan la Marsha kahwin senyap-senyap pula kan.. Murai juga berjaya mendapatkan penjelasan daripada Marsha mengenai gosip tu.. Nampak sangat Marsha seperti berdolak dalik mengenai status dia sekarang.. jom kita baca apa yang Marsha cakap…
“Sama ada saya kahwin atau tidak, biarlah rahsia.Kerana saya belum bersedia untuk mengumumkannya lagi. Mungkin dalam masa terdekat kalau semuanya ok, saya akan umumkannya kepada semua,”
“Memang ada perkahwinan semalam dan saya memang menghadirinya. Ianya berkonsepkan taman dan saya juga sukakan konsep sebegitu. Sudah lama saya impikan sebuah perkahwinan yang berkonsepkan sebegini. Setiap wanita pastinya mempunyai impian perkahwinan mereka sendirikan. Tapi untuk mengulas lanjut berilah masa sedikit kepada saya,”
Tapi, apa yang MyGosip tahu, Marsha ke FRIM, Kuala Lumpur tu untuk menjalani shoot untuk video clip terbaru dia untuk lagu yang bertajuk ‘Bila’..

Popular Posts

clik here